טכנולוגיות מתקדמות לצילום יהלומים – בשירות הלקוחות.

עולם הקניות האינטרנטי, מטבעו מלווה בטכניקות ויזואליות רבות החל מתצלומי מוצר פשוטים ועד לחוויות משתמש מדהימות העושות שימוש בהדמיות ממוחשבות הנותנות תחושת קירוב ומגע הקרובות למציאות ואף מעבר לכך.

אחד האתגרים המשמעותיים של חווית קניית אונליין בתעשיית היהלומים העולמית ואשר ללא ספק היווה מחסום בהתקדמות הטכנולוגית ביחס לשאר מוצרי הפרימיום, היה הנגשת והפשטת דירוג ואיכות היהלומים לעין הצרכן הסופי.

vision360 viewer ©

כאן, ללא ספק נעשתה פריצת דרך משמעותית ביכולת לתאר לעין האנושית, וללא אמצעי אופטיקה מקצועיים, יכולת אבחנה בתכלילים המאפיינים את מבנה היהלום, את רמת צלילותו, ובוהק השתקפויות קרני האור. תוצאות ישירות של חיתוך ועיבוד גלם היהלום לפרופורציות המיטביות.

זיהוי תכלילים זעירים וסיווגם, נעשה גם הוא יחסית למשימה פשוטה, כאשר ניתן לשלוט בזווית סיבוב האבן ובחינת כל משטחי הליטוש מכיוונים שונים לזיהוי נוכחות ורפלקטורים של מאפייני ניקיון היהלום.

בנוסף, ניתן מנקודה זו, להתחבר בלחיצת כפתור ישירות לבסיס הנתונים של המעבדה הגמולוגית, ולשלוף את נתוני התעודה והמפרט הטכני הנלווה ליהלום.

בדרך אגב, נזכיר שבדרך כלל, מעבדות גמולוגיות נוהגות לחרוט בטכניקת לייזר את מספר התעודה הנילוות על חגורת היהלום. ואשר ניתן ואף רצוי לבחון במיקרוסקופ במעמד רכישת היהלום, ולאחר שיבוצו.

רצוי ללא ספק, וניתן להשתמש בכלים טכנולוגיים אלו, על גבי הדסקטופ או הסמארטפון, בבואנו לרכוש את היהלום הנחשק, על מנת לקבל בטחון והחלטה מושכלת.

© כל הזכויות שמורות, למחבר שלום שכטר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print